Tema: Re: gal jau kas Samsung Galaxy 3 isigijote?
Autorius: Aladdin
Data: 2012-06-27 16:21:54
On 2012.06.27 15:39, VNO wrote:

> "pagrinde", tai cia kiek?

Na man tikrai idomu kiek zmoniu kurie turi SGS3 dar ir maza telefona su savim tampysis. Imkime kad
ir batona. Turi nexus one, kas mano galva irgi jau overkill'as. Batonai, nesiojiesi dar kartu ir
maziuka telefona, ar nexus tuo paciu ir kaip mobilke naudoji?

> mobilus irenginys.
> smartphone.
> ir zodis smart ne be reikalo pirmoje vietoje.

Tokius irenginius reiktu greiciau jau hybridais vadinti, nei plansete, nei telefonas. Note lyg taip
ir vadinamas, SGS3 manau drasiai salia galima statyt.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!