Tema: Re: gal jau kas Samsung Galaxy 3 isigijote?
Autorius: padugne
Data: 2012-06-13 21:32:16
On Wed, 13 Jun 2012 10:30:45 +0300, VNO wrote:

> sorry, bet nezinau apie koki tu siurbima sneki.

Visai normalu daug ko nezinot, ner cia ko atsiprasinet.

> skambineju, internetai, pazaidziu.
> nuo 6 ryto iki 24 val vakaro pakanka akumo.

Paprastai 3-4 val. ekrano ir batarkei amen. Kai su LCD trauktu gerokai
ilgeu.
Jei diena tenka praleist ne ofise o kelyje, tai man amoledinio SGS
baterkes jau nebeuztenka. Identiskas NexusS su LCD atlaiko.

Jau nekalbant apie visokius "savaitgaliui i gamta kur rozeciu nelabai
gausei".

> ka jis ten siurbia?

Taip 70-80% visu telefono energijos sanaudu.

> ie kike daugiau nei paprastas LCD?

Jei baltam fone juodas textas tai 2-3 kartus daugiau.

> kas tai matavo?

Gamintojas. Postinau jau kokius 5 kartus linka i dokumenta.
Taip pat matavo ir zmones su prietaisais, gali pasiknist xda po Nexus
forumus. Irgi panasiai ismatavo.

> nes man asmeniskai tai px ar vakare akumo bus 20% ar 33%.
> krauti bet kokiu atveju kasdien reikia.

O su LCD galima butu isgyvent 2 dienas. Jau nekalbant apie geresni
matomuma outdoors.

> kiek skaiciau review del SG3, tai  maximaliai apkraunant akumas islaiko
> visa diena. ekranas jo nera kosminio dydzio, o akumas padidejo zenkliai
> - 20%!!! lyginant su Nexus.

4.8". Tepliafonams praktiskai maximumas (ir jau virs maximumo), po to jau
pfabletai.

Kas link "maximaliai apkrautas" tai jau vien toks apibudinimas reiskia
kad tai bullshitas o ne testas.

--
kthxbai.