Tema: Re: gal jau kas Samsung Galaxy 3 isigijote?
Autorius: Caponi
Data: 2012-06-22 12:31:09
Nu mada - ne mada, ale as dar nieko patogesnio sugalvoto nemaciau.
Ziema tai dar kiseniu visokiu daugiau yra, o siltuoju metu laiku ka daryt? Apsikabinet telefonais
ant kaklo kaip aborigenui? Kelniu kisenej nesiojimas kazkoks nesusipratimas (su didesniais aparatais
visai nejauku butu bandyt atsisest), va jau 3 savaite keikiuosi Razr'iu pastoviai masinoj
palikinedamas, bo sitai plytai deklo ant varganos Lietuveles niekas nepasivargina atvezt (o as
niekaip nerandu minutes kokiam jabejui pasiknist)...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi