Tema: Re: gal jau kas Samsung Galaxy 3 isigijote?
Autorius: spakainas
Data: 2012-06-22 14:35:59
:D
Tau klausimas na sto rublei ta tema: jei turiu tarkim 2 abalio
įrenginius - aipadą ir aifoną ir nuperku kokį nors softą, kuris eina
abiems įrenginiams. Nu tarkim, navigaciją. Tai aš ją turėsiu pirkt 2
kartus, ir aipadui ir aifonui, ar užteks vieno egzemplioriaus? (aifoną
tikiuosi galėsiu ant to paties apple id užkabint?). Kol kas aifono
neturiu ir nežinau ar kada turėsiu, bet šiaip čia svarstymas vyksta -
užsiimt jailbreakais ar ne su aipadu.