Tema: Re: Q: gal jau kas Samsung Galaxy 3 isigijote?
Autorius: bat0nas
Data: 2012-06-20 18:26:25
Čiupinėjau :)
Patiko. Responsas pasirodė geresnis nei manojo Galaxy Nexus. Apskritai
Nexus'as šalia atrodo toks vargšas vargšas. Vienu žodžiu - seilę šiek tiek
nuvarvinau. Papirko ir ekrano dydis.

Vienu žodžiu, HW man pasirodė OK. Toks solidus High End'as :)

O dabar apie visą GUI. Kai dabar pripratau prie Pure Android (Nexus), tai
žiauriai erzina (bet gražu) viskas, kas yra Non Pure Android :D Kur besi su
pirštu į tą S3, kažką užtiksi neoriginalaus ir modifikuoto. T.y. visos
Android nespalvotos visokių meniu ikonos pakeistos spalvotomis. Tai priduoda
tokio žaismingumo ir gražumo. Mano Nexus šalia - toks lempinis Mono
televizorius, o S3 - naujas LED'inis televizorius :D Vienu žodžiu - gražu,
bet, kai žinau, kad ten yra Samsung nagų prikišta - erzina.

Nors va rašau ir galvoju.... naudoju Custom ROM'ą ir pas mane irgi daug kas
yra modifikuota (toggle'ai Notification'uose; customized Nav Bar'as (t.y.
spalva, pakeistos klavišų funkcijos); stock launcher'is pakeistas Apex'u;
NON genuine Kernel ir jo valdymo softas ir t.t.). Tai gaunasi kad nėr ko
pykt ant to Touchwiz'o, nes ir pats Stock'inio Android GUI (ir vidurių)
nenaudoju.

Tokia štai pirma reakcija.

"rauberis"  wrote in message news:jr2vin$rq$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki, gal jau isigijote Samsung galaxy 3?
Kokie pirmieji ispudziai? Kaip rankoje sis aparatas guli? Ar nepasirode per
didelis kaip telefonas? Kiek laiko batarke per daug nezaidziant su juo?
Zodziu bet kokie pastebejimai welcome

Rauberis