Tema: Re: gal jau kas Samsung Galaxy 3 isigijote?
Autorius: spakainas
Data: 2012-06-27 16:23:03
Nu bet realiai, tai koks tau skirtumas kas kaip iš šono atrodo? Ar ir
motociklą reik pirkt žiūrint, kaip iš šono atrodai? Nu jei žmonėm
patogu, jie perka ir naudojasi. Aš pvz jau senai aifoną būčiau paėmęs,
jei ekranas nebūtų toks mažas... Nu nieko įskaityt neina, prisižlibinus
meilą tikrintis nefengšui visiškai. Kaip sakant, kiekvienam savo, ir ant
vieno kurpalio nereik čia visko maut - yra skirtingų dydžių devaisai
skirtingiems jūzeriams, nu ir valio.
Kaip kažkas čia jau rašė, samsung note'ų pardavimai vistik įrodo, kad
daiktas savo nišą rado.