Tema: Re: gal jau kas Samsung Galaxy 3 isigijote?
Autorius: Aladdin
Data: 2012-06-28 12:30:56
On 2012.06.28 08:35, VNO wrote:

> o kam idomi mazumos nuomone?
> nesitampys, snekes per SGS3, nes taip madinga.
> negi tu rimtai manai, kad tavo minorine nuomone apie telefono dydi turi bent kiek rimto pagrindo i ja atsizvelgti?
> man pakanka, kadvisi gamintojai didina istrizaine - tai rodo, akd tokiu apratu reikia, arba tai rodo, kad jie siekia, kad tokius paparatus pirktu.
> ar tu cia bandai papsakoti kaip cool bus su 4" (gal, jei bus) nauju obuoliu?

Cia panasiai gaunasi kaip ir su fotikais, kiti didina tai ir as didinsiu ir px vaizdo kokybe, bet
turesiu daug megapikseliu ir visi bus laimingi. Man daugiau panasu begima su banda.

> nu ir?
> tai gi ne telefonas gi. ta ir rasiau.
> pagal tave aisku telefonas siai diena tai apple 4S (nes tai tavo etalonas), o rudeni etalonu pataps 4" :DDDDDD

Gal baig pisti prota ir vaizduoti kad zinai mano etalonus, kai to absoliuciai nerauki? Tikriausiai
tau smaguma kelia ciklintis ant Apple. Eik pasidaryk maike "I hate apple" ir pavaiksciok Gedimino
prospektu visiems ja rodydamas, gal atsipalaiduosi. Apple ismetam, turiu HTC Desire S ir lygiai taip
pat manau kad pagal dydi jis superinis smartfonas, kuri komfortiskai galima ir kaip telefona
naudoti. Kaip ir darbe ne vienas ir ne du kolegos panasiai mastantys. Beje Android fanai, kad vel
nesikabintum be tikslo. As nesu pries plytos gabalus, tegu juos naudoja tokie kaip tu ir isdidziai
apie tai trimituoja, kaip tai gerai ir patogu, as tik buciau labai uz tai, kad ir su mazesniais
ekranais butu smartfonas su normaliomis high end charakteristikomis.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!