Tema: Re: gal jau kas Samsung Galaxy 3 isigijote?
Autorius: Aladdin
Data: 2012-06-22 12:54:14
Tavo Nexus irgi vaikiskas atrodo prie naujos Samsung plytos:) Man ismanusis labai tenkina iki 4",
nes neturiu ipratimo per brouseri ir telefona nuolat internete kabeti. Pastas naujienos, truputis
interneto per narsykle, tam su kaipu pakanka ir mazesniu ekranu. O cia tuos bus bandoma nesiojamus
kompus telefonais pagal dydi pakeisti:)

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!