Tema: Re: gal jau kas Samsung Galaxy 3 isigijote?
Autorius: padugne
Data: 2012-06-15 21:16:36
On Fri, 15 Jun 2012 17:47:21 +0000, Rimas wrote:

> Nu ir kas? iphone gi ne amoled, o perka motorolą, kuris turi geresnį
> akumą. Akumas esmė, o ne matrica. Jei tu telefoną 80-90% viso laiko

Cia tas pats kas pasakyt "svarbu pajamos o ne islaidos". Kas sutik yra
tolimas nuo realybes bullshitas.
Jo, kai pajamos yra lemejardas, tai islaidos pasidaro nebesvarbu. Bet
realiam gyvenime tokiu atveju beveik nepasitaiko. Tas RAZR MAXX su savo
>3000mAh yra unikumas, visur kitur "didesnis" akumas reiskia kokius nors
apgailetinus +10%. Kurie amoled'o edrumo nei is tolo nekompensuoja.

> naudoji kaip skaitylę, tai aš tau jau sakiau - pasirink kitą devaisą.

Man nereikia kito devaiso. Man reikia gero smartfono su padoriu akumu.
Juk padaroma jei aklai nesivaikyt to kvailo "thin is in" kas matosi
minetos motorolos pavyzdziu.
Jei nebutu kitu su akumu nesusijusiu liapsusu su kuriais negaliu
taikytis, tai butu puikus devaisas.

> Jei telefoną pirmiausia naudoji kaip telefoną, o visas kitas funkcijas,
> kaip malonius pribumbasus - px kokia matrica.

Jei naudociau kaip telefona, tai tureciau Nokia E52 ar panasu. Su akumu
laikanciu iki menesio. Arba netgi kazka is S40 serijos.

O kadangi tai smartfonas tai as ji ir naudoju kaip smartfona. Ir todel
labai svarbu matrica.

> Realiai tu bandai vinį kalt su plyta ir bumbi, kad tau nepatogu. Aš tau
> siūlau nusipirkt plaktuką, bet tu vėl bumbi, kad nepatogu, nes rankena
> išlys iš kišenės. Ir toliau kali su plyta.

Anaiptol, daiktas naudojamas pagal savo paskirti. As juk nesiskundziu kad
mazas ekranas, ane?

--
kthxbai.