Tema: Re: X Jau atvyko.
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-11-10 10:04:03
On 11/9/17 20:33, Dainiushas wrote:
> nu tai maža ką, bet dėt lievą ekraną tam kad turėt išpjovimą kurį irgi
> visi pyzdavoja, čia jau polėkio reikia :)

o ko ne? "Vistiek bus hitas, stokholmo sindromas rulina, musu fanai
suvalgys beleNka". Ir nera tas ekranas toks jau lievas, jis tiesiog nera
is geriausiu siais laikais realiai egzistuojanciu. Bet vartoti galima.
Toks vat ir polekis.

Mane labiau nervintu tas snukiaus identifikavimas. Tiesiog numest salia
ant stalo ir laiks nuo laiko bakstelt pirstu nebeiseina, nori ka
paziruet reik imt i rankas. Labai annoying.