Tema: Re: X Jau atvyko.
Autorius: Icetom
Data: 2017-11-09 21:36:41
Aladinai, juokinate, jei taip atvirai.

Kad OLED turėtų blogą kontrastą :)). Pats šian maigiau, sukiojau - spalvos
kaip įkaltos net ir ekstremaliu kampu. Taip pat nemačiau, jokio suliejimo.
Pvz.:

https://youtu.be/h47xQxb7FqU?t=12m55s

O jei tikėti šiais matavimais, tai sėkmės pamatyti plika akimi color shift
kai tik tokia paklaida (objektyvus atsakymas, kad prisigalvojote sau nebūtų
dalykų...)
http://www.displaymate.com/iPhoneX_ShootOut_1a.htm#Viewing_Angles

"Aladdin"  parašė naujienų news:otrg7h$52a$1@trimpas.omnitel.net...

Taip, blur'u. Jau kažkas iš lietuvaičių dėjo filmuką, kaip iPhone X atrodo
situacija slankiojant
baltas raides juodam fone. Asmeniškai man tokia situacija nėra priimtina.
Kitos problemos gal ir
teorinėt, tik savaitgalį maigiau aš tą iPhone X, tai žiauriai nepatiko
spalvų išblukimas ir jų
shift'as keičiant žiūrėjimo kampą (užtenka gal pakeisti tik 15 laipsnių),
senas iphone lcd man šiame
plane way way geriau.