Tema: Re: X Jau atvyko.
Autorius: Terpentinas
Data: 2017-11-03 16:46:26
2017-11-03 15:06, Rrr rašė:
> Kaip uz tokia kaina - sudo gabalas. As paziurejau ne viena reviewsa, net
> siurpu pasidare. Visi reviewsai buvo apple fanu arba jiem buvo sumoketa
> ar kaip kitaip atsiskaityta su jais propogavima. Plius manau dalis
> tiesiog renka viewsus youtube ir uz tai gauna bapkes. Ta prasme viskas
> dirbtinai isaukstinama. Paprastas pavyzdys is reviewsu:
>
> Dizainas tiesiog nuostabus, geriausias is visu kokiu buvo, nors panasus
> i seno 3gs ir is galo atrodo kaip pigus kinietis su apple zenkliuku
>
> +50g svoris, cia kad "geriau" laikytusi rankoje

> [...]
Man patiko wilsacom atlikta iphone x apžvalga, tai jis net seilėdamasis
gyrė šį iphone, bet visą laiką iphone x buvo pajungtas maitinimo laidu.
Problema ta, kad  x obuolys kiekvieną kartą kai yra atrakinamas tave
fotkina ir sodina bateriją, pasak vieno nešališko apžvalgininko telaiko
4 valandas. Sutinku su mintimi, kad obuolys stipriai investuoja į jam
palankius apžvalgininkus.