Tema: Re: X Jau atvyko.
Autorius: Salas
Data: 2017-11-06 14:58:25
BUvau nuejes paciupinet to X'o. Man klausimas iskilo kaip jums tokie
suapvalinti ir slidus telefai, o dar su stiklinem nugarelem is ranku
neiskrenta ?  Savaitgali kaip tik savo kampuota samsunga A5 netycia
ismeciau is ranku.

O cia remonto malonumai:
http://www.idownloadblog.com/2017/11/03/ifixit-iphone-x-back-glass-repair/