Tema: Re: X Jau atvyko.
Autorius: spakainas
Data: 2017-11-06 10:06:30
Tai kad mažuma apačioj postinančių, iš kur čia tą "visą pasauly" ištraukei?
Ir niekaip neįrodysi, kad apačioj postintą tekstą yra patogiau skaityt -
kaiptik priešingai. Atsidarai naują postą - ir visas tekstas, kurį tau
reikia skaityt - iškart patogiai viršuje, nereikia scrollint ir ieškot.
Tauposi ir laikas ir daug patogiau, imho.