Tema: Re: X Jau atvyko.
Autorius: Aladdin
Data: 2017-11-07 07:27:13
Taip, blur'u. Jau kažkas iš lietuvaičių dėjo filmuką, kaip iPhone X atrodo situacija slankiojant
baltas raides juodam fone. Asmeniškai man tokia situacija nėra priimtina. Kitos problemos gal ir
teorinėt, tik savaitgalį maigiau aš tą iPhone X, tai žiauriai nepatiko spalvų išblukimas ir jų
shift'as keičiant žiūrėjimo kampą (užtenka gal pakeisti tik 15 laipsnių), senas iphone lcd man šiame
plane way way geriau.

--
Sent from my home system