Tema: Re: X Jau atvyko.
Autorius: kef
Data: 2017-11-03 16:07:59
pzdc. Px man kiek ten tu eplu pas tave ant kiekvieno o kampo, nei kiek
nepavydziu. I sveikata, tiesiog nesuprantama. Nereikia man to loxatrono nors
tu ka. O loxatronas kad ir kainoje. Niekuo nei kiek negeresne produkcija uz
daug daugiau. Bent kokia lifetime garantija siulytu, pvz nesvarbu kiek kartu
nukrenta. Sita dar suprasciau, nakti eileje nestoveciau, bet gal ir
susigundyciau. Dar androida idetu suderinamumui, irgi siek tiek arciau
vertybiu. Kitaip, pf, px man belekokie brendai kartu su eplu. Cia kazkas is
sovetiniu legendu, kad toyotoms 100metu garantija ar pan.. Ir kuo pavirto
tos toyotos? Arba apie 100 metu negendancius kasetnikus. Ir luzinejo, ir
remontavo. Kai kainavo tiek kad kiekviena uzdengdavo nuo dulkiu, tai ir
neluzinejo.

"Exo"  wrote in message news:othsg8$8be$1@trimpas.omnitel.net...

Čia paprasčiausias smirdantis, lietuviškas pavydas... aš duodu pimpalą
nukirsti, visi kuriuos čia viskas vimdo, turėdami galimybę tiesiog
perbraukti kortele, nustotų vimdytis akimirksniu....

Exo