Tema: Re: X Jau atvyko.
Autorius: Aladdin
Data: 2017-11-06 10:06:43
Na gal nereik taip apibendrinti. Aš pvz. X'o neimčiau. Norėčiau 8, nes ten yra pakrovimas be laidų,
nes auto su tokia galimybe tuoj atkeliaus, bet nelabai tenkina baterija:) Teks matyt ir toliau su 6s
gyventi iki sekančio modelio. Labai tikiuosi kad baterijos dar labiau nenumažins. O plus kaip
pagrindinis telefonas kiek per didelis:(

--
Sent from my home system