Tema: Re: X Jau atvyko.
Autorius: Rrr
Data: 2017-11-03 15:41:21
Beja, pas apple fanus ir siaip didele musu salies veikeju dali veikia
toks dalykas - kol is sono atrodo kaip ~ paskutinis modelis - viskas ok,
bet jeigu dizainas pasikeicia, senasis variantas is karto tampa sudu ir
reikia pirkti nauja.

Tas pats dabar vyksta ir su <=8 ir X. 8 pardavimai bus labai silpni,
visi ims X'a, nes X'as vizualiai skiriasi nuo <=8, kitaip tariant su <=8
jau nebe lygis.

Px jiem tos specifikacijos, px jiem viskas. Man tiesiog juokinga, kaip
Apple - viskas privalumai, o kitas gamintojas butu uzmetytas akmenim uz
tokius "privalumus". Aukos ir tiek.