Tema: Re: X Jau atvyko.
Autorius: Rrr
Data: 2017-11-03 16:32:08
Kaip cia susijes DIY, motociklai ir Apple?

Kas del moto, tai jeigu moco gamintojas nesugebejo issprest uzvedimo
saltu oru problemos, tai arba parduodi moca arba susitvarkai pats.
Variantas kuri pasiuliau, tinka, su salyga, jeigu moto toks nuo gimimo,
su juo viskas gerai ir niekas nebepadeda. Jeigu su juo kazkas blogai,
tai pirma reikia pasalint visus gedimus. Galbut ECU yra programuojamas
ir yra galimybe ji atnaujint, kur problema bus isspresta. Zodziu, kaip
klause, taip atsakiau, jeigu man niekas nepadetu, pasidaryciau taip kaip
rasiau ir nematyciau vargo saltu oru perjungt knopke, lygiai taip pat
kaip ant senesniu mocu padsosas buvo.