Tema: Re: X Jau atvyko.
Autorius: newsreader
Data: 2017-11-06 23:37:05
On 06/11/2017 22:52, Invertuota panda wrote:

> na jo, mokek 230eur net jei nieko nenutiks :)

> o kam ymt jei jau yra tas penktas? Gi ir ce pilna kolegu, kur pasakoja,
> kad su savo yfonais nieko neveikia, nekelia jokiu reikalavimu ir isvis
> viskas zjbs. Tai tokiam ir penkto uztenka.

del to nieko neveikia tai kaip cia pasakius... pas mane ten 250 apsu
taip sakant visiems gyvenimo atvejams, bet jeigu kalbesim apie zaidimus
tai tada taip iseina, kad as tikrai nieko neveikiu su telefonu :)

kolkas dar tenkina 5s, o tie "naujoviski" muilo formos beveidziai
telefonai nelabai imponuoja. Kartais pamastau apie SE.

tiesa sekmadieni kaiptik netycia teko paciupineti X'a. Net juokinga,
kazkaip reikejo paziureti i aprasyma kuris ten is ju X, o kuris ne. Ne
tai, kad wow nebuvo, bet visiskai jokio ispudzio nepaliko. Tie
blizgantys zaisliniai apvalus krastai primenantys galaxy kazkelinta.
Zodziu, nekazka.