Tema: Re: X Jau atvyko.
Autorius: Nerijus
Data: 2017-11-06 10:44:21
	IMHO, fotkinimas negali ANT TIEK sodinti bakterijos.

On 2017-11-06 10:06 AM, spakainas wrote:
> Tai kad mažuma apačioj postinančių, iš kur čia tą "visą pasauly" ištraukei?
> Ir niekaip neįrodysi, kad apačioj postintą tekstą yra patogiau skaityt -
> kaiptik priešingai. Atsidarai naują postą - ir visas tekstas, kurį tau
> reikia skaityt - iškart patogiai viršuje, nereikia scrollint ir ieškot.
> Tauposi ir laikas ir daug patogiau, imho.

	Kaip tau toks "aishkus" atsakymas posto virshuje. Ypach, jai shita
laishka skaitysi rytoj, ir jis ishvis bus vienas visame trede.

	N. M.

	P. S. Visi top posteriai taip ir aishkina:
"visi taip daro, ir ash taip darau". O realiai tai jie tiesiog deda ant
kitu, ir tingi pajudinti pirshta ishtrinant nereikalinga shuda. Ir del
to JIEMS tauposi laikas, o kitiems bybiene, ta ju shudo prishikta
laishka skaityt.

	Paziurek kaip postina normalus zhmones, ir suprasi kas yra patogu.

	P. P. S. Kai pasirashineji popierini dokumenta, kokiam banke, tai
pasirashai pirmo lapo virshuje, ir niekada neskaitai to kas antram ir
treciam lape, ane? Nes nu juk gi taip daug patogiau, ir visi zhino "apie
ka kalba".