Tema: Re: bl... MTTC...
Autorius: Korke
Data: 2017-10-23 22:55:20
labai dabar laukiu toki "sukta-ismoninga" klausima uzsavusio newsu visu
galu egzperto pasipasakojimo kam to reikejo, kai atsakynma Arj pateike,

ar cia taip subtiliai preliudija uzstumimui ant philipso susiformuot
bande, ir nepaejo dabar, ar....  Negi taip ir numirs tokia netiketa
siuzeto linija cia ir dabar? :)