Tema: Re: bl... MTTC...
Autorius: niekas
Data: 2017-10-16 14:31:38
O parašyti MTTC, kad iškart pateiktų įrodymus kodėl jie mano kad gedimas
yra dėl telefono sutrenkimo verta?

Nes dabar kaip suprantu jie lopocentrui atmes atgal ragelį su įrašu kad
gedimas ne garantinis.. Tada lopocentras visa tai permes man..

Ir dar - ar tiks el.būdu susirašinėjimas ar geriau raštu "ant
popieriaus" ? Nes pirkau tai ne savo kaime, tai tektų raštelius tolokai
vežioti...

Ačiū.