Tema: Re: bl... MTTC...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-10-23 12:45:26
Rasyti pretenzija. Atkreiciau demesi I tai, kad:

Gedimas viduje, o telefonas net nebuvo ardytas
Gedima darbuotojas ne nustate, o atsisake tai daryti remdamasis gamintojo 
nurodymais
Nenustatytas priezastinis rysys tarp isorinio defekto ir gedimo
Ideti nuoroda, kad tai pastovi sio modelio problema


"niekas"  wrote in message news:osk9rs$fto$1@trimpas.omnitel.net...

La,

topocentro atsakymas į mano pretenziją:

  Laba diena,
apgailestaujame, tačiau gamintojo autorizuotas serviso centras nustatė,
kad Jusų telefonas turi mechaninius pažeidimus. Jūs telefonu naudojotės
daugiau nei metus laiko. Norime pastebėti, kad gamintojo autorizuotame
serviso centre dirba kompetetingi darbuotojai, todel nėra pagrindo
abejoti serviso centro peteiktomis išvadomis, kad tai yra defektas
atsiradęs dėl netinkamo naudojimo, Jūsų ar trečiūjų asmenų kaltės.
     Apgailestaujame, del kilusių nepatogumų.

Pagarbiai,

Laima Šlepikienė
Parduotuvės direktorė
UAB "Topo grupė"
Islandijos pl. 32, Kaunas


Na ko ir reikėjo tikėtis :)

Ką toliau kažin daryt?

Ačiū

2017-10-19 16:41, Linas Petkevičius rašė:
> taip
>
> "niekas"  wrote in message news:osa9fp$48i$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Žodžiu, važiuoju, atsiimu ragelį su kažkokiais popierais iš MTTC turbūt,
> tada viską skenuoju ir parašęs viską ką apie tai galvoju siunčiu e-mailu
> lopocentrui..