Tema: Re: bl... MTTC...
Autorius: niekas
Data: 2017-10-18 09:31:41
2017-10-18 08:17, Linas Petkevičius rašė:
> Taip - raštu kreiptis. Prašyti gražinti pinigus, nes servisas net
> netikrines atsisake remontuti, nurodydamas nepagrista priezasti.

Tai toks scenarijus tiktų:

Laukiu dabar veiksmo iš lopocentro. Tada jiems rašau pretenziją,
cituodamas visą iš MTTC gautą e-mailą kad jie nifiga nieko nedarė ir
todėl su jais nesutinku ir prašau grąžinti babkes... ?

O e-mailu sueis toks raštas? Ar reik vežt popierinį? Nes kartą su
panašia situacija buvau Kauno lopocentre susidūręs- jie tiesiog atsisakė
priimt popierinį raštą.. O po ilgų pasikoliojimų paėmė- tačiau
nepasirašė ant antros kopijos- tai taspats kaip išmečiau popierių gavosi..
Todėl ir norisi e-mailu bandyt viską tvarkyt- turėčiau gal kaip įrodymą...

Ačiū