La,
topocentro atsakymas į mano pretenziją:
Laba diena,
apgailestaujame, tačiau gamintojo autorizuotas serviso centras nustatė,
kad Jusų telefonas turi mechaninius pažeidimus. Jūs telefonu naudojotės
daugiau nei metus laiko. Norime pastebėti, kad gamintojo autorizuotame
serviso centre dirba kompetetingi darbuotojai, todel nėra pagrindo
abejoti serviso centro peteiktomis išvadomis, kad tai yra defektas
atsiradęs dėl netinkamo naudojimo, Jūsų ar trečiūjų asmenų kaltės.
Apgailestaujame, del kilusių nepatogumų.
Pagarbiai,
Laima Šlepikienė
Parduotuvės direktorė
UAB "Topo grupė"
Islandijos pl. 32, Kaunas
Na ko ir reikėjo tikėtis :)
Ką toliau kažin daryt?
Ačiū
2017-10-19 16:41, Linas Petkevičius rašė:
> taip
>
> "niekas" wrote in message news:osa9fp$48i$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Žodžiu, važiuoju, atsiimu ragelį su kažkokiais popierais iš MTTC turbūt,
> tada viską skenuoju ir parašęs viską ką apie tai galvoju siunčiu e-mailu
> lopocentrui..