Tema: Re: bl... MTTC...
Autorius: fenix@w
Data: 2017-10-19 13:15:09
2017.10.19 13:07, none rašė:
> o kas su philips? Anksčiau jie buvo daug geresnės kokybės, dabar
> stipriai nusivažiavo. Kas dar negerai?

ojoj... nieko fantastisko su jais. barzdakirpe - ta pacia kaina buvo
mosser ir philips, surizikavau, sakau philips nupirksiu... nu ka,
batarkes visiskai mire per nepilna pusmeti, naudojantis gal kas ~5d.
inzinieriniu sprendimu yra tokiu, kad iskritus is ranku pabirs ten
viskas nx. zmonai pirkau ten toki plakus garbanojanti daikta - nu bl,
pirkau kaip premiuma, tipo praktiskai valera kainos - o plastikai
shudas, ten tu reguliavimu nera reikalingu ir t.t. nors senas jos fenas
2100W puikus tiks surinkimo kokybe tik isvaizda tiek problemu nekelimu.
blenderis irgi philips - kolkas viskas ok, bet kiek jis kainavo, tai gal
koki boscha uz tiek pat imt reikejo, nes kazkaip nelimpa jis man. dar
ten smulkmes buvo, tai nusivaziave kaip reikiant per 10m. teliku bizni
jie lyg kinieciams pardave.