Tema: Re: bl... MTTC...
Autorius: Dikiz
Data: 2017-10-16 15:42:26
kad mttc svarbu randa nors koki fizini ilenkima/smugio zyme ir t.t. ir
pasiuncia.Kameos sitkliukas trukes ir negarantinis nesvarbu ,kad
nesusije.Jei nusiunti su perklijuootu stikliuku priestai
nerodes jiems,jau garantinis buna.O seip su visais telefas ir samsais ir lg
ir t.t. randa sumusta kampa ir ,kad brokuoti  ekranai jiems neidomu.
Su s6 tai jeigu nesuskalde galinio dangtelio ardydami(ant jo imei
originalus) tai nesimatys,nes greicaiusai lipdukas galinio dangtelio
originalus bus uzdetas.jei dangtelis be imei galinis-ardytas.
Daugiau nieko ten nera/nesiamato,kad ardytas.Nu dar variantas,kad be
pirstiniu ardo ir nuo pirstu riebalu demes bus ant plokses/sarvu ar dar
kur....

"niekas"  parašė naujienų news:os274p$hrd$1@trimpas.omnitel.net...

2017-10-16 14:57, Linas Petkevičius rašė:
> Šeip spėju, kad čia ne MTTC, o labiau regioninio atstovo problema -
> gamintojo ar pardavėjo. Nes realiai, jei sąlygos tinkamos, jiems tokei
> prametimai grynas pinigu praradimas. Ir turetu gi stengtis, kad kuo
> daugiau kliento aparatų pakišt po garantinių - jie gi iš to uždirba.

Aš irgi taip manau.. Tiesiog pasak "sąmokslų teorijų" galbūt šiuo atveju
mane paveda faktas, kad aš paprašiau iš lopocentro pinigų grąžinimo o ne
remontuoti aparatą...