Tema: Re: bl... MTTC...
Autorius: Sunday
Data: 2017-10-17 09:33:32
Sugedus manajam HTC, nepatingejau parasyti tiesiai HTC ir paklausti, kas
dar be sudarankiu MTTC dar uzsiima garantiniu remontu Europoje ir kur
siust. Dave latviu adresa, siuntimas is mano kisenes buvo, bet tas
tikrai pigiau nei tasyti nervus su sita kontora.
Beje, telefas buvo gautas dovanu Azijoje ir doku neturejau jokiu.

Man tai truputi keista, kaip sita kontora vis dar turi gamintoju
pasitikejima, kai jau desimtis metu girdimi tie patys skundai ju atzvilgiu.