Tema: Re: bl... MTTC...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-10-16 14:57:50
Šeip spėju, kad čia ne MTTC, o labiau regioninio atstovo problema -
gamintojo ar pardavėjo. Nes realiai, jei sąlygos tinkamos, jiems tokei
prametimai grynas pinigu praradimas. Ir turetu gi stengtis, kad kuo daugiau
kliento aparatų pakišt po garantinių - jie gi iš to uždirba. Geras pavyzdys
su LG. Sugedo telefonas, UK puslapyje radau info, kad pripažino, jog tai
brokas ir remoentuoja net negarantinius. Nunešiau į MTTC, aišku pasiuntė.
Skambinu į lietuviška LG suportą. Sakau mačiau info,ak d remontuojate tokius
telefonus, kur kreiptis. Manes ir klausia - o kur skaitėte, nes tokios
informacijos mūsų puslapyje nėra. Pasakius, kad UK versijoje man paaiškino -
"nu tai pas mus negalioja, ka ten UK nusprendė". Ok,neišdidus, būdamas UK
pasiskambinau dar kartą vietiniam atstovui - gavau žinute kažkokį repair
number ir su juo nuvažiavau iki artimiausios nurodytos taisyklos. Tai ten
man tą telefoną vos ne su rankom babajus išplėšė - yes sir, of course sir,
remontuosim sir. Nes jis žino - dyleris jam sumokės, o jei nors minute man
jo haria nepatiks - nueisiu i gretima MTTC.

"fenix@w"  wrote in message news:os26bs$gpk$1@trimpas.omnitel.net...

2017.10.16 14:47, Exo rašė:
> Žinai, po to kai pats drėbiau Nexus5x ant šaligatvio ir mačiau kokia
> menkutė liko žymė, tai kažkaip aš pradedu MTTC tikėti...
>
> Exo

jie prisipisineja prie visko. buvo tas mano konkretus modelis su masiniu
broku - pripazino tik po 3 mano vizito. rastai ir pakeltas balsas buvo
panaudoti.