Tema: Re: bl... MTTC...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-10-18 08:06:36
Butent. Kai gamintojas paraso, kad garantija negalioja automatu, del
isoriniu trukumu, kurie tikrai negali 100 procentu tureti tiesioginio rysio
su gedimu - tokie parasymai tik jam ne į nauda. Daugmaz tas pats, kas
pasakytu automobilio pardavejas - "esant isoriniams apgadinimams - garantija
gamintojo sprendimu negalioja" ir dėl mizerno ibrezimo ant dureliu
atsisakytu remontuoti uzkalusi varikli.

"news reader"  wrote in message news:os5puf$h4e$1@trimpas.omnitel.net...

IMHO broko aktas turetu buti sudaromas vadovaujantis Lietuvos
istatymais, o ne menamom gamintojo taisyklem, ant kuriu paraso as pries
pirkdamas preke nepadejau.