Tema: Re: bl... MTTC...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-10-23 12:57:56
Taip - dabar jau vartotoju teisems.

"niekas"  wrote in message news:oskeb6$k7h$1@trimpas.omnitel.net...

Labas,

tai aš maždaug visa tai ir išdėsčiau lopocentrui parašytoj pretenzijoj..
Ir dar daug plačiau..
Į ką ir gavau žemiau cituotą atsakymą.. Atsakė- parduotuvės direktorė... :)
Dabar visa tai jiems konkrečiai pakartoti ar tiesiai vartotojų teisėms ..?

Ačiū

2017-10-23 12:45, Linas Petkevičius rašė:
> Rasyti pretenzija. Atkreiciau demesi I tai, kad:
>
> Gedimas viduje, o telefonas net nebuvo ardytas
> Gedima darbuotojas ne nustate, o atsisake tai daryti remdamasis gamintojo 
> nurodymais
> Nenustatytas priezastinis rysys tarp isorinio defekto ir gedimo
> Ideti nuoroda, kad tai pastovi sio modelio problema
>
>
> "niekas"  wrote in message news:osk9rs$fto$1@trimpas.omnitel.net...
>
> La,
>
> topocentro atsakymas į mano pretenziją:
>
>   Laba diena,
> apgailestaujame, tačiau gamintojo autorizuotas serviso centras nustatė,
> kad Jusų telefonas turi mechaninius pažeidimus. Jūs telefonu naudojotės
> daugiau nei metus laiko. Norime pastebėti, kad gamintojo autorizuotame
> serviso centre dirba kompetetingi darbuotojai, todel nėra pagrindo
> abejoti serviso centro peteiktomis išvadomis, kad tai yra defektas
> atsiradęs dėl netinkamo naudojimo, Jūsų ar trečiūjų asmenų kaltės.
>      Apgailestaujame, del kilusių nepatogumų.
>
> Pagarbiai,
>
> Laima Šlepikienė
> Parduotuvės direktorė
> UAB "Topo grupė"
> Islandijos pl. 32, Kaunas
>
>
> Na ko ir reikėjo tikėtis :)
>
> Ką toliau kažin daryt?
>
> Ačiū
>
> 2017-10-19 16:41, Linas Petkevičius rašė:
>> taip
>>
>> "niekas"  wrote in message news:osa9fp$48i$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Žodžiu, važiuoju, atsiimu ragelį su kažkokiais popierais iš MTTC turbūt,
>> tada viską skenuoju ir parašęs viską ką apie tai galvoju siunčiu e-mailu
>> lopocentrui..
>