Tema: Re: bl... MTTC...
Autorius: Arj
Data: 2017-10-20 12:12:14
oi, su bardzaskutem ir as istorija galiu papasakot.. kazkada 10-15m atgal
nusipirkau kazka labai "kieto" (t.y. agresyviai reklamuojamo) is philips ar
tai braun, 300Lt eiles, tai "pabandziau ir pamirsau" - daiktas realiai "not
usable", su peiliukais paprasciau ir greiciau. Keli metai atgal is amazono
paemiau akcijini Wahl uz ~28svarus su cielu lagaminu priedu - nu diena ir
naktis, kerpa skuta etc idealiai, kelinti metai naudoju, prisipist ner prie
ko.

"fenix@w"  parašė naujienų news:os9tvd$pgm$1@trimpas.omnitel.net...

2017.10.19 13:07, none rašė:
> o kas su philips? Anksčiau jie buvo daug geresnės kokybės, dabar
> stipriai nusivažiavo. Kas dar negerai?

ojoj... nieko fantastisko su jais. barzdakirpe - ta pacia kaina buvo
mosser ir philips, surizikavau, sakau philips nupirksiu... nu ka,
batarkes visiskai mire per nepilna pusmeti, naudojantis gal kas ~5d.
inzinieriniu sprendimu yra tokiu, kad iskritus is ranku pabirs ten
viskas nx. zmonai pirkau ten toki plakus garbanojanti daikta - nu bl,
pirkau kaip premiuma, tipo praktiskai valera kainos - o plastikai
shudas, ten tu reguliavimu nera reikalingu ir t.t. nors senas jos fenas
2100W puikus tiks surinkimo kokybe tik isvaizda tiek problemu nekelimu.
blenderis irgi philips - kolkas viskas ok, bet kiek jis kainavo, tai gal
koki boscha uz tiek pat imt reikejo, nes kazkaip nelimpa jis man. dar
ten smulkmes buvo, tai nusivaziave kaip reikiant per 10m. teliku bizni
jie lyg kinieciams pardave.