Tema: Re: Greitai nelix SIM korteliu
Autorius: spakainas
Data: 2015-07-30 10:27:08
O tai skambučio minimaizint neišeina, ar čia tiek nedasiprotėjai? ;]
Tai gali būt tų situacijų, bet tu čia pirmas dabar kažką pasakyt
pabandei panašaus. Caponi argumentas buvo vienintelis - dažnai kraut
reikia. Kiekvienam savo, bet man atrodo absurdiška tampytis du
telefonus, du komplektus laidų vien tam, kad rečiau kraut vieną telefoną
;] kaip jau minėjau - turėjau kažkada du, dabar turiu vieną - negaliu
atsidžiaugt.