Tema: Re: Greitai nelix SIM korteliu
Autorius: Caponi
Data: 2015-07-25 05:25:17
Tai jo, kai vienas, tai nelabai variantu yra, be smarto siais laikais butu
sunku, ar tiksliau ne taip lengva.
O del akumu ir srebimo, tai uztai progreso per 3 metus, kai standartas buvo
~2Ah ir o dabar ~3Ah, realiai nelabai ir ivyko, tik va tas minetas
prognozuojamas 4.5Ah pas Z5 jau butu stiprus talpos suolis, kuris turetu
duot juntama efekta. Klausimas tik ant kiek tie gandai pasitvirtins...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/