Tema: Re: Greitai nelix SIM korteliu
Autorius: Caponi
Data: 2015-07-24 18:32:44
"mindis" <nomail@nulldev.com> wrote in message
news:motfo6$e85$1@trimpas.omnitel.net...
> dar karta kartoju - lygink vienodas fu-jas, o ne pirsta su pimpalu:
> normalus smartai turi sulyginama su tavo geriausiais dumbofonais budejimo
> ir pokalbiu trukme, jei imsi vienoda darbo rezima - tik pokalbiai ir sms.

Taip nera ir but negali, nori, bandyk pats, nori, skaiciuok kiek kuris
komponentas suvalgo, nu bet niekaip, net naudojant tik pokalbiams ir SMS
(jau vien SMS rasant kiek smartfoninis ekranas baterijos srebia - pasiziurek
pas save koks Screen On laikas per viena baterijos cikla gaunasi), smartas
(su savo galingais viduriais (taip, pokalbiam ju nereikia, bet gi neisimsi
:-)) ir tik ~2x didesne baterija uz paprasto ilgai grojancio dumbfono)
panasiai kaip elementarus telefonas nelaikys.
Zinoma, jei tu ziuri i teorinius gamintoju deklaruojamus skaiciukus, tada as
daugiau neturiu ka pasakyt, aciu uz diskusija.

> Todel sitas argumentas yra visiskai niekinis. Niekas tau neliepia smarta
> browsint ir naviguot jei nori kad savaite laikytu, kaip paprastas
> telefonas. o jei jau nori privalumu - aukok budejimo trukme. bet su smartu
> bent jau turi galimybe rinktis - ar max budejimo laikas ar max "zaidimu"
> ar viduriuka. o ka gali rinktis su dumbofonu? tik pirma is triju minetu.

Tai viskas paprasta - as turiu 2 SIM korteles, realiai su viena is ju vyksta
~95% pokalbiu ir tam skirtas normalus telefonas, o smartas bent tuo poziuriu
kiek "nukraunamas" ir su vienu pakrovimu istempia 3-5 paras - manes toks
rezultatas ypatingai nezavi, bet kentet jau galima.
Kaip sakiau, mielai migruociau i viena dualsimini smartfona, bet tokiu
atveju dabartiniu naudojimosi rezimu jis man laikytu max 2 paras - tokiai
aukai as nepasiryzes

> Tu be tos nusenusios motorolos esi ka nors daugiau kaip para turejes?

Per paskutinius 3 metus kitais telefonais asmeniskai nesinaudojau, nes is to
ka maciau pas gimines/draugus/klientus (nors ne visai mano sritis, ale
kartais tenka ir "pachalturint" tvarkant telefonus) ir ka skaiciau
apzvalgose, baterijos poziuriu nieko juntamai geriau tiesiog nera - kad ir
kaip ta "nusenusia Motorola" noretusi pasikeist (3 metai abiem dabartiniams
aparatams yra mano rekordas, turbut kaip minimum dvigubai virsijantis
ankstesni :-)), bet neradau i ka, o kadangi realaus poreikio nera, tai pirkt
bele ka, kad tik naujas butu, nematau jokios prasmes.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/