Tema: Re: Greitai nelix SIM korteliu
Autorius: Caponi
Data: 2015-07-24 19:13:27
"mindis" <nomail@nulldev.com> wrote in message
news:motnjo$gqv$1@trimpas.omnitel.net...
> tu man dar papasakok kaip turi but pas mane. as sakau kaip yra, is savo
> kaip vartotojo patirties.

Tai kad nesakai. As tau konkretu klausima uzdaviau, cituoju "pasiziurek pas
save koks Screen On laikas per viena baterijos cikla gaunasi"

> Ir kokius tu bled prieskarinius dumbafonu

Atsiprasau, tu apie koki kara, kuris pries <3 metus vyko sneki?

> elektronikos elemtus lygini su naujausiais net nezinau kiek dabar ten tu
> nanometru technologija ir axujienasi powersave algoritmais.
> Dar karta kartoju - as pats asmeniskai is savo patirties sneku,  bliat
> neatsiprasant, ir jokiais supistais teoriniais skaiciukais nesiremiu.
> is kelinto karto tau paprastai dasunta? idiotas.

Oi, sorry, nepagalvojau kad su tokiu baisingu Entelektualu snekuosi, kuris
taip gerai apie nanometrus supranta, einu i kamputi paverkt ir daugiau ponui
savo isminties skleist netrukdysiu.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/