Tema: Re: Greitai nelix SIM korteliu
Autorius: Caponi
Data: 2015-07-29 17:35:30
Asmenini numeri as turiu jau ~20 metu ta pati, darbinis per ta laika
pasikeite kelis kartus.
Ankstesniais laikais numerius apjunginet buvo pakankamai komplikuotas
reikalas (ir ikainiai juntamai skirdavosi, ir migracijos buvo gerokai
komplikuotesnes), dabar papildoma problema, kuri jau buvo tiek mano kitose
temose ivardinta ivardinta, tik va sitoj temoj truputi anksciau Dainiushas
parase - darbo reikalais as sneku pakankamai daug ir tai darau su keliolika
dienu laikanciu Samsung B2710, o asmeniniai pokalbiai mano atveju yra
simbolines trukmes, tam naudojamas vidutiniskai ~4 dienas laikantis
smartfonas (kuriame ten visokie appsai, navigacijos, kalendoriai ir t.t.).
Naudojimas 1 numerio (neskaitant papildomu judesiu visokiem ten
perrasinejimam, kurie, beje, ne visada tik nuo darbuotojo igeidziu
priklauso) sios dienos situacijoj reikstu vaiksciojima su padoriai grojanciu
durnafonu (tikriausiai akivaizdu, kad ne sprendimas) arba max 2 paras prie
mano naudojimo laikancio smartfono, kas man asmeniskai kategoriskai
nepriimtina.
Zodziu, 2 numeriu atsisakyt bent artimiausioj ateity nesiruosiu, nematau tam
jokio poreikio, o vat i viena dualsimini aparata migruot buciau gal ir ne
pries, bet tam butina salyga - smartfonas, sugebantis prie mano kombinuoto
naudojimo atlaikyt ~savaite, taip is akies sakyciau, kad reiketu bent jau
~4Ah (arba didesnes) baterijos (ir ne kokio noneiminio kitaico su
bezobrazija gelezinej-softinej daly, kurios pagalba ir 5Ah nebutinai
garantuoja daugiau nei para), tai va suintrigavo gandai apie Sony Z5 su
4.5Ah akumu. Moto X Play irgi ant popieriaus gana idomus, o kas ten is viso
to gausis - pamatysim netolimoj ateity.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. O jeigu noriu, kad po 10 vakaro neskambintu i darbini, bet skambintu i
asmenini arba atvirksciai? Uzsiimt "programavimu" zaidziant ten su kokiom
kontaktu grupem? Kam to papildomo hemorojaus reikia?