Tema: Re: Greitai nelix SIM korteliu
Autorius: spakainas
Data: 2015-07-30 09:02:52
Rašai daug bet vis apie tą patį ir taip ir nepaaiškinai, kodėl tau
netinka 1 telefonas.
Aš tik sakau, kad dabar tu turi 2 telefonus su atskirais įkrovikliais -
juk ir dumbfoną reikia kraut. Tą patį rezultatą gautum turėdamas vieną
smartfoną ir išorinę bateriją ;] O dar paprasčiau - visur, kur būni -
turėt po laiduką: namie, mašinoj, darbe - ir jokių parkių. O jei ir
laidai užknisa - tai bevielis įkrovimas.