Tema: Re: Greitai nelix SIM korteliu
Autorius: Caponi
Data: 2015-07-24 19:56:54
ZR senas, beveik mano Motorolos amziaus, baterija juntamai prasciau laike, o
dabartines Z-tkes visos stiklines.

S6 active idomus, net nepaisant to, kad i Samsungo telefonus as buvau sau
pazadejes daugiau neziuret, bet jis be SD kortos ir Europoj jo nera, ar kada
bus - neaisku.

Zodziu, laukiu Z5...

--
Caponi