Tema: Re: Greitai nelix SIM korteliu
Autorius: Caponi
Data: 2015-07-24 14:30:40
Kai nesinaudoji, tame tarpe ir nesneki, gal dalis smartu 10 paru ir atlaiko.
Cia nereikia net kazkokiu dideliu fantaziju turet, kad suvokt, kad tipinis
smartas turedamas kelis ar net keliolika kartu didesni ekrana, keliolika ar
net keliasdesimt kartu galingesni CPU ir prifarsiruotas kruva visokiu
davikliu ir sensoriu nu niekaip negali lygintis su dumbfonu, kai visam tam
geriui "pashert" skirta tik kokius 2x didesne uz durnafono baterija.
Vat todel as pakankamai intensyviam naudojimuisi kaip telefonu turiu Samsung
B2710, kuri kraunu kas pora savaiciu (tokiu rezimu, kuriuo, anot taves,
smartas 10 paru atlaiko, jis tikriausiai menesi pratemptu), o visokiom
navigacijom, kalendoriam ir kitokiom xuiniom yra smartfonas, katras su
saikingu pasnekejimu isgyvena ~4 paras - ypatingai nedziugina, bet nieko
juntamai geresnio per paskutinius 3 metus taip ir neatsirado smartfonu
pasauly...
Taip, as vis pasvajoju apie padoriai laikanti dualsimini smarta, idant
nesitampyt 2 rageliu, bet deja, is to kas yra atsirade iki siol su mano
naudojimusi galeciau tiketis ideale iki 2 paru - sakyk ka nori, bet man tai
nepriimtina.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/