Tema: Re: Greitai nelix SIM korteliu
Autorius: vrm
Data: 2015-07-24 15:04:25
Na bet tai kodėl toks diskonfotas dėl to krovimo kasdieną/kasantrą?
Kažkaip perėjus nuo noškės pora savaičių laikiusios visiškai jokio
diskonforto. Pakraut galiu užmest betkur: darbe, namie, mašinoj, extra
atveju powerbankas. Na jei ten darbas lakstyt ir daug kalbėt tai gal, bet
man kaip spaudančiam kompą tai visiškai dzin kraut kasdieną ar kas antrą :)