Tema: Re: Greitai nelix SIM korteliu
Autorius: mindis
Data: 2015-07-24 14:44:12
On 2015.07.24 14:31, Caponi wrote:
> Kai nesinaudoji, tame tarpe ir nesneki, gal dalis smartu 10 paru ir
> atlaiko. Cia nereikia net kazkokiu dideliu fantaziju turet, kad suvokt,
> kad tipinis smartas turedamas kelis ar net keliolika kartu didesni
> ekrana, keliolika ar net keliasdesimt kartu galingesni CPU ir
> prifarsiruotas kruva visokiu davikliu ir sensoriu nu niekaip negali
> lygintis su dumbfonu, kai visam tam geriui "pashert" skirta tik kokius
> Vat todel as pakankamai intensyviam naudojimuisi kaip telefonu turiu
> Samsung B2710, kuri kraunu kas pora savaiciu (tokiu rezimu, kuriuo, anot
> [...]

taip toks samungas laike 2 savaites, zmona tos serijos turi, po metu
batarke degradavo iki savaites. tokiu pat rezimu smartas savaite su
pliusu.  nu ir tu man paaiskink kokio  velnio man tas lupena samsungas
ar dar didesne lupena kokia sena nokia rekalinga, kad savaite ilgiau
laiko ir net noutam fotkint netinka ? apie navigavimus, zemelapius,
tubut primint neverta ? dedikuota navigacija, su kaip pas visas sudinu
resistive ekranu, kurio sviesia diena nichrie nesimato, jau turbut
supelijo bardacioke :)