Tema: Re: Greitai nelix SIM korteliu
Autorius: Caponi
Data: 2015-07-24 18:50:16
Visiskai teisingai, is to kas yra rinkoje prieinama Europoj baterijos
laikymo poziuriu Sony konkurentu nelabai turi. As iki siol nei vieno is ju
nepirkau del 2 priezasciu:

1. Tai mano asmenine nuomone, bet negaliu pakest stikliniu nugaru
2. Senutes Motorolos viduriu man kol kas viskam pakanka ir vien del to, kad
telefonas butu naujas, nelabai matau prasmes leist pinigus, bo amzius ne
tas, kad butu svarbu pries kiemo draugelius pasigirt.

Ivertinant tai, kad baterijos poziuriu juntamo upgreido net ir kol kas
lyderiaujancio tarp Z'tkiu Z3c atveju nebutu ir turint omeny abu auksciau
isvardintus punktus, kol kas dar laukiu.

Kaip rasiau vienam is ankstesniu postu, pagal gandus visai idomus gali but
Z5, vardan tokios baterijos tada net ir ant stiklines nugaros gal spjausiu
:-) O jei anas dar butu prienamas dual SIM variante, butu visai pasaka.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/