Tema: Re: Greitai nelix SIM korteliu
Autorius: Caponi
Data: 2015-07-24 17:40:27
Kiekvienam savo. Mane uzpisa tie nuolatiniai krovimai, negaleciau pakest
nuolatinio baterijos ikrovos sekimo ar telefono traukymo ir kaisiojimo i
kiekviena pasitaikiusia skyle, man zymiai labiau patinka isidet telefona i
dekliuka prie dirzo ir is ten ji isimt tik tada, kai noriu paskambint. Su ta
funkcija puikiai susitvarko minetas Samsungo durnafonas - bbd ka jis ten
rodo, galima nesigilinant i nieka ramiai sau, pvz., sekmadieni nakciai
pajungt pakroveja ir po to visa savaite ramiai naudotis. Arba net dvi.
Bet kiekvienas su savo pomegiais ir iprociais, tik vat kadangi dauguma
tenkina tas kaisiojimas bele kur, tai gamintojai ir giriaisi eiliniais
nugrauztais 0.1mm nuo korpuso storio, vietoj tuo, kad pasigirtu kokiu 5Ah
batareike...
Tiesa, dar viskas tik gandu lygy, ale eina kalbos, kad Sony Z5 gali turet
4500mAh batareike - jei taip bus, tai, jauciu, spjausiu ir ant stiklines
nugaros ir begsiu pirkt :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/