Tema: Re: KET traktavimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-09-20 00:39:35
Matęs, paprastai jei jau viršiju, tai ne biški, o kokioj ukmerges gatvėj į
viršų +20, ir tai darydamas puikiai žinau ką darau, o ne šiaip netyčia koja
per sunki. Taip pat tokiose gatvėse kaip minties ar šeškinės neretai ant
kokių 30 prariedu, susilaukdamas piktų subinkrapščių ir būnu aplenkiamas su
fakais :)
Taigi būna ekstremumų iš abiejų pusių.

Ir beje, gal žinai kur kreiptis? Vis dar ieškau accident avoidance stiliaus
kursų lietuvoj :)