Tema: Re: KET traktavimas
Autorius: Laimis
Data: 2012-09-19 10:25:54
Jonas Sergejenka rašė:
> Man dar tik įdomu, jei avarija sankryžoje, aš važiavau pagrindiniu/per
> žalią, tai kada ten tas įdorinėjimas prasidės?

Jei įsimūrysi, nes gi tavo pagrindinis ir tau px, važiavai leistinu
greičiu.

> Kaltininkas, įvažiavęs per raudoną, pareikš priešieškinį man, kad aš
> turėjau sureaguoti į jo "išsiblaškymą", ir dėdė policininkas rimtai
> pirštu man pagrūmos - "taip, taip, ponas Jonai, išties neklaužada esate,

„Priešieškinį“ tau visai galėtų pareikšti prokuroras, šiaip jau. Ir
nebebūtų taip juokinga, nes reikėtų ilgai ir prakaituojančiai su
advokatu BK ir BPK, KET vartyti ir vartytis, kaip ekspertų išvadas sau
naudinga linkme pakreipti. Mano peržvelgta teismų praktika tą
patvirtina. Ir ta praktika rodo, kad klasikinis atmazas: aš važiavau
saugiai per sankryžą leistinu greičiu toli gražu ne visada sueina.

> Ačiū už pasiūlymus, beje. Prisistatyk, nes nežinau, tu gal koks bejėgis
> trečiokas, mokinantis tėvą, kaip pistis?

Penktokas, TĖVAI.