Tema: Re: KET traktavimas
Autorius: Fred
Data: 2012-09-19 16:46:20
    Tai gaunasi tada, kad nera imanoma pasirinkt saugaus greicio, jei vaziuosi leciau 2 km/h, tai kamazas atleks, jei greiciau - tada nespesi sureaguoti i netiketa kliuti. Gaunasi tada, kad bet kurioje avarijoje apriori esi kaltas. Gal reiketu taisykles kazkaip koreguot, kad nors koks sansas butu vaziuoti taip, kad garantuotai nebutum kaltas?
    O ar tikrai i tave, vaziuojanti 2 km/h greiciu ilekus kamazui, busi kaltas? Gal visgi anas nesilaike distancijos?