Tema: Re: Teises aktai susije su individualia veikla pagal pazyma
Autorius: ejs
Data: 2011-05-15 16:58:15
On 05/15/2011 04:11 PM, Laimis wrote:

> O ar teisinga apmokestini asmens pajamas skirtingais tarifais, pagal
> tai, kaip tos pajamos (verčiantis skirtingomis veiklomis) gautos...?

geras klausimas.

Manau GPM mokamas nuo pajamų, susijusių su darbo santykiais, turi būti
toks pats, nepriklausomai kokioje veiklos srityje gaunamos pajamos. Jei
reikia remti kažkurią sritį - parama turi būti tikslinga, skiriama iki
tam tikros sumos ir paramos teisę įgyvendinant per mokesčių gražinimą.

> (o juk turėtum/galėtum ir už IV pajamas mokėti tiek pat mokesčių, kiek
> moki dirbdamas pagal darbo sutartį, be jokių lengvatų, išimčių...)

beveik taip ir yra. Man tik nelabai suprantamas VSD bazės skaičiavimas
nuo 1/2 pajamų, taikomas tam tikromos apdraustųjų grupėms.

--
  ejs