Tema: Re: Teises aktai susije su individualia veikla pagal pazyma
Autorius: ejs
Data: 2011-05-15 16:07:19
On 05/15/2011 12:09 AM, Laimis wrote:

> Sumoje čia niekaip nešviečia. Atskiros kategorijos (darbo sutartis ir
> iv), atskiri ir atskiroms veikloms taikomi reikalavimai (net jei tų
> veiklų rezultatai pajamų išraiška ir sumuojasi). Bet kokiu atveju, pagal
> VMI ir Sodros įsitikinimą, oficialius aiškinimus, IV pajamoms galioja
> min. 9% MMA reikalavimas. Nemanau, kad jų teisininkai taip įžūliai, kone
> akiplėšiškai stumia ir kad pačio interpretacija turėtų kiek didesnių
> šansų teisme...

bus matyt, jei tikrai nesukrapštysiu reikiamos sumos ;)

o logika paprasta: apmokestinamos yra asmens pajamos, nesvarbu kokiu
būdu jos įgytos. Darbo / autorinės ar IV sutartys yra tik būdai gauti
apmokestinamų pajamų. IV yra atskiriama, nes kitais atvejais dalį
mokesčių sumoka darbdavys (kas mano manymu nėra teisinga) ar užsakovas.

Todėl išskirti dalį asmens gaunamų pajamų ir jas apmokestinti kaip
visiškai atskiro mokesčių subjekto, nėra teisinga ir teisėta.

--
  ejs